Try it out
Evangelisatie: Gods plan van aanpak
Boek kaft: Evangelisatie: Gods plan van aanpak
Prijs: € 6,90
ISBN: 978-90-6318-709-5
Pagina's: 112
Afmeting: 210x130x9 mm
Gewicht: 154
   
 
 
 
 
Exegese Dit boek is leverbaar
Evangelisatie… ja, maar hoe?!

Wie evangelisatie zegt, denkt al snel aan allerlei acties, plannen en methoden. Aan inzet en vindingrijkheid geen gebrek.

'Maar de meest wezenlijke vraag blijft vaak onaangeroerd', zegt Robert Coleman. Helaas. Want als het om evangelisatie gaat, dan moeten we eerst en vooral terug naar de Here Jezus. Hij is immers niet alleen onze Opdrachtgever maar ook ons Voorbeeld.

Hoe evangeliseerde Hij?
Wat was zijn strategie?

Robert Coleman neemt ons mee naar die drie indrukwekkende jaren waarin Jezus zijn Masterplan voor de wereldwijde evangelisatie ontvouwde en voorleefde.
Coleman analyseert de werkwijze van Jezus en komt daarin acht fundamentele principes tegen: selectie, vereniging, toewijding, vervulling, demonstratie, delegatie, supervisie en reproductie.

Deze principes gelden nog steeds voor ieder die de Heer wil volgen en zijn werk wil voortzetten in de wereld.

Er zijn maar weinig boeken die zoveel invloed hebben gehad op de wereldwijde evangelisatie in onze generatie als Masterplan Evangelisatie van Robert Coleman.

Dit boek heeft de afgelopen drie decennia velen uitgedaagd om de wereld voor Christus te bereiken.

Het is nog steeds de moeite van het lezen waard, ook voor een nieuwe generatie van christenen die iets hebben gevoeld van de hartklop van onze Heer voor evangelisatie. Uit het voorwoord van Billy Graham








Recensies van lezers
NaamBenjamin
Rapportcijfer10
RecensieDit is één van de beste boeken over evangelisatie ooit uitgegeven. Het volgt Jezus leven en hoe Hij discipelen maakte en hoe wij van Hem leren kunnen. Veel beter dan al die moderne zogenaamde evangelisatie methoden en boeken! Dit boek is een must voor iedereen die bewust met evangelisatie en discipelschap bezig is of wil zijn. Jammer genoeg is het tweede deel (het vervolg op dit boek) nooit vertaald in het Nederlands.....
Zoeken!
Uw klantgegevens
Welkom
U bent nog niet aangemeld:
Inloggen
Uw winkelwagentje
Leeg
Aanmelden voor de nieuwsbrief
 
 
Uitgeverij Novapres b.v. Krimweg 74 7351 AW Hoenderloo Postbus 18 7350 AA Hoenderloo
Tel:+31(0)55-5422584